تابلو سردرب شرکت خدمات بیمه برکت
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت کارگزاری بیمه برکت وابسته به بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان عضوی از خانواده صنعت بیمه کشور در راستای ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای ساکنان نقاط کمتر توسعه یافته و روستایی کشور و با هدف پوشش بیمه ای محرومین و روستاییان کشور در سال 1392 تاسیس  شده است.

تابلو سر درب شرکت  خدمات بیمه برکت توسط گروه تبلیغاتی نشانه سازوبا کیفیت عالی تولید شده است . این پلاک و تابلو اداری که از جنس مولتی استایل(طرح استیل) و پلکسی  ساخته شده است . در فرآیند ساخت پلاک و تابلو اداری باید به جنبه‌های گوناگون و ظریف آن به دقت توجه کرد. اولین مرحله در ساخت تابلواداری طرح اولیه آن است. تابلوهای اداری گاهی فقط حاوی متنی کوتاه و تیتروار است. نتایج تحقیقات علمی نشان داده است که می‌توان اعتماد و توجه مشتریان را با داشتن یک تابلو سردرب با طرح گرافیکی مناسب و زیبا افزایش داد. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن گروهی از طراحان زبردست، به شما اطمینان می‌دهد طرحی زیبا و مناسب برای تابلو شما خلق کند.

پس از توافق و پسندیده شدن طرح پلاک و تابلو نوبت به انتخاب مواد اولیه در ساخت آن می‌رسد. بعضی افراد تابلو فلزی و بعضی دیگر تابلوهایی با موادی همچون مولتی استایل، پلی استر، چوب و … را انتخاب می‌کنند. در این مرحله نیز مشاورین ما شما را در انتخاب تابلو موردنظر خود راهنمایی خواهند کرد. مرحله نهایی که ساخت تابلو است در کارگاه‌های پیشرفته و توسط صنعتگرانی ماهر صورت می‌پذیرد. توجه به کیفیت جاپ و ماندگاری تابلو اولویت اصلی ما در این مرحله است این تابلو با چسب دوطرفه یا پیچ میتواند بر روی دیوار نصب شود.





:: برچسب‌ها: ساخت پلاک مولتی استایل، سفارش پلاک و تابلو اداری، قیمت پلاک فلزی، پلاک و تابلو اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: